PERSBERICHT: Vertrek voorzitter Business Club Schiedam

Per 31 december 2019 zal Sandra Westein haar functie als voorzitter van Business Club Schiedam neerleggen.

Sandra Westein, eigenaar van SAAR. Business Organiser, legt haar functie per einde van het jaar neer, aangezien haar bedrijf hard groeiende is en een en ander niet meer te combineren is.

Achtergrond

Op 1 januari 2018 heeft Sandra, samen met Danielle de Wilde van Schiedam City Events, Business Club Schiedam opgericht. De rol van voorzitter heeft Sandra destijds met veel plezier op zich genomen, omdat zij bekend is in Schiedam en met Schiedammers en derhalve een groot netwerk in de stad heeft. Zij heeft met veel passie, en zo goed mogelijk, deze rol vervuld.

Haar eigen bedrijf, SAAR. Business Organiser, ging in diezelfde periode door een verandering en Sandra is zich gaan richten op de ondersteuning als Personal- en Virtual Assistant voor ondernemers wat een goede zet is gebleken. Daarnaast heeft zij haar netwerkborrel “Gewoon een netwerkborrel” uitgebreid en succesvol gemaakt.

Na verloop van tijd werd duidelijk dat men Sandra zag als zijnde “de Business Club” en niet als alleen voorzitter en dat het voor bezoekers soms niet duidelijk was wanneer het een SAAR.-activiteit of wanneer het een BusinessClub-activiteit betreft. Hoewel met beiden geen commercieel gewin gemoeid is, is dit toch lastig. Net als iedere ondernemer wil ook Sandra bekend staan als de eigenaar van haar eigen bedrijf en om wat zij doet. Een en ander heeft haar doen besluiten dat het beter is als zij lid blijft van de club, maar niet meer in een voorzittersrol.

Tot besluit

Denk jij dat deze voorzittersrol wellicht iets voor jou is, of voor iemand die jij kent. Neem dan contact met ons op. Het zou mooi zijn als er per 1 januari 2020 een nieuwe voorzitter aan het roer staat van deze mooie club.